לילה קר
מאת רגב הוד
פרטי השיר
- תאריך יציאה:
מילות השיר
בס׳ד
נזכר שוב בתמונות,
איך היינו אוהבים אז בלילות.
פתאום עזבת ללא מילה,
זה לא הוגן כשאת לא כאן.
מזוודות ארזת איתך את כל החלומות,
ומי מחזיק לך את היד כשאת לא כאן בלעדיי?
שרפת לי תקופות, ימים ולילות,
כותב לך שירים, לא מוצא מנגינות.
לילה קר וגעגוע זה מה שנשאר,
אני כבר לא אני כשאת לא כאן.
אני נשבר בלעדייך,
בלילות מי שם מנגב לך ת׳דמעות
תדעי, זה לא יפה לך להיות שם בלעדיי, בלעדיי.
מוצף בזיכרונות,
איך היית לוחשת בלילות.
"רק איתך זה לעולם",
שיקרת לי אתה כל חיי.
בדמעות בוכה אותך,
לבד מול הקירות,
ומי יחזיק לי את היד,
כשאת כבר שם בלעדיי?
שרפת לי תקופות, ימים ולילות,
כותב לך שירים, לא מוצא מנגינות.